‘De telefoon stond roodgloeiend met coronavragen’
April 2021
De medewerkers voor de telefonische advieslijn van de LHV beantwoorden soms wel vijftig mailtjes en telefoontjes op een dag. De onderwerpen variëren van de vaccinatievolgorde tot een slecht functionerende medewerker. Betty Notenboom, Marja de Kruijff en hun collega’s zijn van alle markten thuis en als ze zelf het antwoord niet weten, kunnen ze bij collega’s terecht. De afgelopen maanden worden ze bijna vier keer zo vaak gebeld als gewoonlijk. ‘Je moet wel van de hectiek houden.’
Uit De Dokter april 2021
Met daarin afweging voor praktijkhouder én waarnemer: waarnemen of in loondienst?, een artikel over COVID-vaccinaties: lastig en anders, maar het lukt en over de DFO: ‘de telefoon stond roodgloeiend met coronavragen’.
Bekijk ook
Op 1 november starten de eerste post-covid expertisecentra voor volwassenen. De koepel van UMC’s, de NFU, heeft in de afgelopen
Op 1 november starten de eerste post-covid expertisecentra voor volwassenen in 3 umc’s. Dat heeft de koepel van umc’s, de
Als je in de zorg werkt en direct contact hebt met patiënten, dan kun je dit najaar een coronavaccinatie halen