Spring naar content

Ervaren Financieel Administratief Medewerker gezocht!

Ben je een ervaren financieel administratief medewerker en wil jij met jouw expertise indirect bijdragen aan een sterke positie van de Landelijke Huisartsen Vereniging? Wil jij werken in een open sfeer met enthousiaste collega’s? Ben jij een echte teamspeler?  Dan is deze baan bij de Landelijke Huisartsen Vereniging misschien wel iets voor jou!

Voor het bureau Utrecht zoeken wij een:

Ervaren financieel administratief medewerker (32 uur per week)

Alle financieel medewerkers zijn onderdeel van het team Dienstverlening. Als financieel medewerker draag je samen met collega’s (senior) financieel medewerkers bij aan een correcte en actuele financiële administratie.

Tekst gaat verder onder de foto.

Hoe ziet jouw werk er uit:

  • Je verwerkt bankafschriften en crediteurfacturen, controleert en neemt waar nodig actie op openstaande posten;
  • Je zorgt ervoor dat incasso- en betaalopdrachten tijdig ter autorisatie voor de managers worden klaargezet;
  • Je draagt (mede) zorg voor de lease- en verzekeringsadministratie;
  • Je stelt periodiek de aangifte BTW op;
  • Je draagt zorg voor aansluiting van verschillende grootboekrekeningen;
  • Je verricht werkzaamheden voor het (mede) opstellen van de periodieke rapportages, de begroting, de jaarrekening en de liquiditeitsprognose;
  • Je beantwoordt vragen van collega’s;
  • Je registreert en rapporteert afwijkingen en geeft eventuele verbetervoorstelling;
  • Je werkt aan projecten in teamverband.

Wie ben jij:

  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in financieel administratief werk;
  • Je hebt kennis en inzicht in procedures rondom de financiële administratie;
  • Je hebt kennis van gebruikelijke systemen (waaronder Excel);
  • Je bent een teamspeler en houdt ook van zelfstandig werken;
  • Je bent zorgvuldig, accuraat;
  • Je bent resultaat- en klantgericht;
  • Je hebt gevoel voor sociale verhoudingen en kan je inleven in belangen van onze leden;
  • Je bent energiek en flexibel;
  • Wanneer je kennis en ervaring met Profit hebt dan heb je een streepje voor.

Wat wij jou te bieden hebben

De Landelijke Huisartsen Vereniging is dé huisartsenvereniging van Nederland. Wij verbinden 14.000 huisartsen met elkaar en behartigen de belangen van huisartsen bij politiek en andere stakeholders, samen met actieve huisartsen binnen onze vereniging en met andere organisaties. Daarnaast bieden we leden producten en dienstverlening en organiseren we evenementen en nascholingen. De vereniging wordt ondersteund door een landelijk bureau en zeven regionale bureaus onder leiding van een directeur.

Bij ons bureau werken circa 100 medewerkers. De functie financieel administratief medewerker valt binnen de afdeling Dienstverlening. De afdeling bestaat verder uit juristen, de LHV Academie, Decentrale Front Office, Ledenadministratie en Receptie. Je komt te werken in een hecht team bestaande uit een senior administratief medewerker en een collega administratief medewerker.

Concreet bieden we jou:

  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een veelzijdige functie (32 uur per week);
  • Bruto maandsalaris tussen de € 3.358,- en € 4.251,- (op basis van een 40-urige werkweek);

Solliciteren?

Solliciteren kan onder vermelding van vacaturenummer 2503 via hrm@lhv.nl of via onderstaand formulier. Voor vragen over de functie kun je contact opnemen met Yvonne Kok, manager Dienstverlening, via y.kok@lhv.nl, 06-46281945. Voor meer informatie kijk op de pagina Werken bij de LHV.

Een opdracht kan deel uitmaken van de sollicitatieprocedure.

We kijken uit naar jouw sollicitatie!